WFU

2010年7月18日 星期日

Never Had A Dream Come True by S Club 7(從未有美夢能成真 - 七小龍合唱團)


 


Everybody's got somethin' They had to leave behind

每個人多多少少都有 遺忘的事物

One regret from yesterday That just seems to grow with time

昨日的遺憾 隨著時間日漸滋長

There's no use lookin' back or wonderin' How it could be now or might have been

留戀過往沒有意義 揣測「若是當初現在也許」都於事無補

All this I know but still I can't find ways To let you go

這我都知道 但我還是 無法放手讓你走



Chorus:

I never had a dream come true Till the day that I found you

我從未實現夢想 直到我找到你

Even though I pretend that I've moved on

雖然我無法假裝已繼續向前

You'll always be my baby I never found the words to say

你永遠是我的珍愛 言語無法表達

You're the one I think about each day And I know no matter

你是我每天掛懷的目標 我瞭解無論

Where life takes me to a part of me will always be with you,ooooh yea

生命帶我去何處 我心的部份將與你同在 喔耶

Somewhere in my memory I've lost all sense of time And tomorrow can never be

在我記憶的某處 時間已不足掛懷 未來也不重要

'Cuz yesterday is all that fills my mind There's no use lookin' back or wonderin'

因為我們的曾經填滿我心 留戀過往沒有意義

How it should be now or might have been

端測「若是當初現在也許」都於事無補

Oh this I know but still I can't find ways to let you go

這我都知道 但我還是 無法放手讓你走

Repeat Chorus



You'll always be the dream

That fills my head, Yes you will, say you will, you know you will

你就是我的夢想 我只有這個夢想 只有你只有你只有你

Oh baby You'll always be the one I know I'll neva forget

喔寶貝 我知道只有你 我將無法忘懷

There's no use lookin' back or wonderin' B'cuz love is a strange and funny thing

留戀過往沒有意義 因為愛就是如此奇妙

No matter how I try and try I just can't say goodbye

無論我如何掙扎 我就是無法說再見 不不不



1 則留言:

  1. 這首歌不錯聽的說XD MV也拍得很漂亮

    聽過旋律後才發現這首歌聽過XD 原來是這個合唱團唱的阿~

     下次也去找找看這個樂團的歌XD

    [版主回覆07/18/2010 20:12:32]是啊!我同意!!!
    這首歌我也很愛呢~跟艾略特的Wait for you一樣扣住我的心XD
    反覆聽了好幾遍呢!

    回覆刪除