WFU

2011年7月2日 星期六

It's Not Over by Daughtry(道奇樂團)



I was blown away 
我已隨風而去 
What could I say 
還能說什麼呢? 
It all seemed to make sense 
一切的存在似乎都有它的意義 
You’re taking away everything 
你把所有的一切都奪走了 
And I can't do without 
我無法釋懷
I try to see the good in life 
我在尋找生存的意義 
The good things in life are hard to find 
但生存的意義總是難以尋找 
We're blowing away, blowing away
我們都隨風而去,越來越遠 
Can we make this something good ? 
事情能任由我們改變嗎? 
Well I'll try to do to it right this time around 
此刻無論如何都要糾正所有錯誤的一切 
Let's start over 
一切再重來吧 
Try to do it right this time around 
盡力糾正所有錯誤的一切 
It's not over 
一切都還沒結束 
'Cause a part of me is dead and in the ground 
一部分的我已經死去並深埋在土裡 
This love is killing me 
這份愛正在吞噬著我 
But you're the only one 
但你才是我的唯一 
It's not over 
一切還沒結束






I've taken all I can take 
我帶走了我所能拿的一切 
And I can not wait 
我不能再等待
We're wasting too much time 
浪費的時間實在太多 
Being strong , holding on 
堅強點 堅持下去
Can't let it bring us down 
不能就這樣被打倒 
My life with you means everything 
你在我生命中就是全部 
So I won't give up that easily 
故我絕不會輕言放棄 
Blowing away , blowing away 
隨風而去,越來越遠 
Can we make this something good ? 
事情能任由我們改變嗎? 
'Cause it's all misunderstood? 
或許這本來就是個錯誤?
Well I'll try to do to it right this time around 
此刻無論如何都要糾正所有錯誤的一切 
Let's start over 
一切再重來吧 
Try to do it right this time around 
盡力糾正所有錯誤的一切 
It's not over 
一切都還沒結束 
'Cause a part of me is dead and in the ground 
一部分的我已經死去並深埋在土裡 
This love is killing me 
這份愛正在吞噬著我 
But you're the only one 
但你才是我的唯一 
It's not over 
一切還沒結束





You can't let this get away 
你沒有權利放手 
Let it out , let it out 
釋放吧! 釋放他吧! 
Don't get caught up in yourself 
別讓它纏住你 
Letitout 
釋放吧! 
Let's start over 
一切再重來吧 
Try to do it right this time around 
盡力糾正所有錯誤的一切 
It'snotover 
一切還沒結束 
'Cause a part of me is dead and in the ground 
一部分的我已經死去並深埋在土裡 
This love is killing me 
這份愛正在吞噬著我 
But you're the only one 
但你才是我的唯一 
It's not over 
一切還沒結束 
Let's start over 
一切再重來吧 
It's not over whoayeahah 
一切還沒結束 
This love is killing me 
這份愛正在吞噬著我 
But you're the only one 
但你才是我的唯一 
It's not over 
一切還沒結束


1 則留言:

  1. 真是難得啊
    http://home.gamer.com.tw/creationDetail.php?sn=1253030
    這首也是在下最喜歡得一首英文歌的說
    他的歌詞還蠻正面的
    [版主回覆07/04/2011 17:01:37]我也記得~
    只是最近無意間又聽到了
    因此不斷在腦海裡繚繞<<揮之不去啊!
    靈機一動就放了
    (當時我也有想到你也放過)
     
    道奇樂團的歌一直都還不錯
    起碼他們的歌我聽到的旋律及歌詞都很好聽

    回覆刪除