WFU

2011年7月11日 星期一

I Am... All of Me by Crush 40

 



I see no, hear no evil
我看不見也聽不清邪惡
Black writings on the wall
留在牆上的黑色筆跡
Unleashed a million pieces
解開了百萬張面孔
And one by one they fall
而它們一個接著一個落下
Black hearted evil, brave hearted hero?
是狠毒的惡魔還是勇敢的英雄?
I am all, I am all, I am...
我就是一切,我就是一切,我是...
(I...I...I...)
(我...我...我...)
I am...
我是...



(Here we go buddy
  我們走吧,夥伴
  Here we go buddy
  我們走吧,夥伴
  Here we go
  我們走吧
  Here we go buddy
  我們走吧,夥伴
  Here we go)
  我們走吧



Go ahead and try to see through me
前進吧!然後試著看穿我啊
Do it if you dare
有膽量的話就來吧
One step forward, two steps back. I'm here
向前一步,再後退兩步.我就在這裡
(One step forward, two steps back)
(向前一步,再後退兩步)
Do it... Do it... Do it... Do IT!
上吧...上吧...上吧...上吧!



Can you see all of me?
你能看透我的一切嗎?
Walk into my mystery
步入我的秘密吧
Step inside and hold on for dear life
踏進來並為心愛的生命堅持到底
Do you remember me?
你還記得我嗎?
Capture you or set you free
俘虜你或者是放你
I am all, I am all of me.
我就是一切,我是我自己的一切
(I am, I'm all of me)
(我就是一切,我是我自己的一切)



I am...I am...I'm all of me
我是...我是...是自己的一切
I am...I am...I'm all of me
我是...我是...是自己的一切
I am...I am...I'm all of me
我是...我是...是自己的一切
(Here we go)
(我們走吧)



I see and feel the evil
我看見也感覺到了邪惡
My hands will crush you all
將用我的雙手壓碎你的所有
You think you have the answers
你認為你有答案
Then I laugh and watch you fall
而我看著墮落的你並放聲大笑
Black hearted evil, brave hearted hero?
是狠毒的惡魔還是勇敢的英雄?
I am all, I am all, I am
我就是一切,我就是一切,我是...
(I...I...I...)
(我...我...我...)
I am...
我是...



(Here we go buddy
  我們走吧,夥伴
  Here we go buddy
  我們走吧,夥伴
  Here we go
  我們走吧
  Here we go buddy
  我們走吧,夥伴
  Here we go)
  我們走吧



Go ahead and try to see through me
前進吧!然後試著看穿我啊
Do it if you dare
有膽量的話就來吧
One step forward, two steps back. I'm here
向前一步,再後退兩步.我就在這裡
(One step forward, two steps back)
(向前一步,再後退兩步)
Do it... Do it... Do it... Do IT!
上吧...上吧...上吧...上吧!



Can you see all of me?
你能看透我的一切嗎?
Walk into my mystery
步入我的秘密吧
Step inside and hold on for dear life
踏進來並為心愛的生命堅持到底
Do you remember me?
你還記得我嗎?
Capture you or set you free
俘虜你或者是放你
I am all, I am all of me.
我就是一切,我是我自己的一切
(I am, I'm all of me)
(我就是一切,我是我自己的一切)



I am...I am...I'm all of me
我是...我是...是自己的一切
I am...I am...I'm all of me
我是...我是...是自己的一切
I am...I am...I'm all of me
我是...我是...是自己的一切
(Here we go)
(我們走吧)



I am... I am everyone, everywhere, anyhow, any way, any will, any day...
我是...我是每一人,每一處,任一論,任一路,任一意,任一天...
I am... I am everyone, everywhere, anyhow, any way, any will, any day...
我是...我是每一人,每一處,任一論,任一路,任一意,任一天...



I am! I am! I am!
我是!我是!我是!
I am! I am! I am!
我是!我是!我是!
I am!
我是!
Do it... Do it... Do it... Do IT!
上吧...上吧...上吧...上吧!



Can you see all of me?
你能看透我的一切嗎?
Walk into my mystery
步入我的秘密吧
Step inside and hold on for dear life
踏進來並為心愛的生命堅持到底
Do you remember me?
你還記得我嗎?
Capture you or set you free
俘虜你或者是放你
I am all, I am all of me.
我就是一切,我是我自己的一切
(I am, I'm all of me)
(我就是一切,我是我自己的一切)



I am...I am...I'm all of me
我是...我是...是自己的一切
I am...I am...I'm all of me
我是...我是...是自己的一切
I am...I am...I'm all of me
我是...我是...是自己的一切
(Here we go, here we go)
(我們走,我們走吧)
I am...I am...I'm all of me
我是...我是...是自己的一切



(Here we go)
(我們走吧)
I am, I am all of me
我就是一切,我是我自己的一切


沒有留言:

張貼留言